Godziny otwarcia: pn-pt 10:00 - 18:00, sb 10:00-13:00
97-400 Bełchatów, Kempfinówka 6b icon 512 090 380, 512 090 370

Diagnostyka labolatoryjna

W przychodni codziennie przeprowadzamy szereg analiz, co pozwala nam na szybkie postawienie rozpoznania.

Większość wyników otrzymują Państwo w ciągu kilkudziesięciu minut.
Labolatoryjne panele rozszerzone wykonywane są w wiodących labolatoriach weterynaryjnych.

Pamiętajmy! Wiele z chorób ma przebieg ukryty a objawy ujawniają się dopiero w końcowym stadium choroby! Wczesne wykrycie problemów narządowych może znacznie przedłużyć życie zwierzęcia i zwiększa szanse na jego powrót do zdrowia.

Badanie krwi

• Hematologia, profil:
    • Podstawowy: morfologia + AspAT, AlAT, ALP, glukoza, kreatynina, mocznik, białko całkowite.
    • Rozszerzony: morfologia + AspAT, AlAT, ALP, glukoza, kreatynina, mocznik, białko całkowite, bilirubina całkowita, albuminy, GGT.
    • Nerkowy: morfologia + kreatynina, mocznik, albuminy, białko całkowite, potas, sód, chlorki.
    • Wątrobowy: morfologia + AspAT, AlAT, ALP, albuminy, białko całkowita, bilirubina całkowita, GGT, LDH, cholesterol całkowity.
    • Kostny: morfologia + ALP, wapń, fosfor, albuminy, białko całkowite.
    • Lipidowy: morfologia + cholesterol całkowity, cholesterol HDL, triacyloglicerole.
    • Sercowy: morfologia + AspAT, AlAT, LDH, CK, potas, sód.
    • Sercowy rozszerzony: morfologia + AspAT, AlAT, CK, LDH, potas, sód, troponina I.
    • Tarczycowy: T3 lubT4 oraz fT3 lub fT4, cholesterol całkowity.
    • Badanie rozmazu krwi w kierunku Babesia Canis.

Badania moczu

Badanie kału

• Obecność pasożytów.

Hormony płciowe i pozostałe hormony

Biopsje i badania patomorfologiczne

Szybkie testy pozwalające diagnozować: choroby zakaźne kotów (w tym białaczka, FIV, panleukopenia), choroby zakaźne psów (w tym nosówka i parwowiroza), choroby odkleszczowe (borelioza, anaplazmoza, badanie usuniętego pasożyta w kierunku Borelia), lamblię– SNAPGiargia.

diagnostyka_labolatoryjna_1.jpgdiagnostyka_labolatoryjna_2.jpgdiagnostyka_labolatoryjna_3.jpg

Projektowanie stron internetowych Master-NET | Polityka prywatności